dinsdag 4 september 2012

Ich bin dann mal weg...


Hola amigos,

de koffers zijn gepakt en de laatste maatregelen genomen. Het vertrek staat voor de deur. Morgen zal ik in alle vroegte vertrekken richting Zaventem om samen met de andere landgenoot-AFS’ers de grote reis aan te gaan. Op deze weg zou ik graag iedereen willen bedanken voor het “toffe” afscheidsfeestje (afscheidsfeestjeS? – het waren wel 3 bijeenkomsten). Wat een proces als ik er zo op terug kijk. Wat een jaar geleden een zeer impulsief idee was, wordt plots heel concreet. Vele mensen vroegen zich af hoe ik me nu voelde of ik er klaar voor was… -als het gevoel zou moeten omschrijven kreeg het de WTF, waar-ben –ik-mee-bezig stempel. Alles voelt nog heel onwerkelijk en vreemd, zeker voor mij aangezien ik  voordien nog geen stap gezet heb op het zuidhalfrond. Hoe mijn houding zal evolueren, zullen jullie hier kunnen volgen. Graag wens ik alle schoolgangers nog een goede , maar vooral succesvolle schoolstart toe!
Tot het volgende blogbericht, het éérste vanuit de Andesstaat!
Adios,
Maroussia 



Whatever the situation,
Wherever you are,
Whoever you are, 
turn it into an
Experience! 

1 opmerking: