woensdag 27 juni 2012

Ga jij mee op ontdekkingsreis naar het verre Peru?


Bienvenido a todos,

zoals jullie weten zal ik vanaf september 2012- juli 2013 in het Latijns-Amerikaanse Peru vertoeven. Aangezien ik volledig ondergedompeld wil worden in deze fascinerende cultuur , ben ik niet van plan om elke dag op FB/MSN door te brengen. Neen, deze BLOG zal voortaan als tussenschakel dienen (Peru- thuisfront).Zodoende kan ik jullie op de hoogte houden en laten meegenieten van mijn ontdekkingstocht.


Voor de geïnteresseerden onder jullie - even wat uitleg in verband met het volgen van deze blog. Indien u beslist af en toe af te dwalen in Peruaanse sferen , kan u zich aan de rechter zijde op deze pagina lid maken. Dit houdt in dat u, na invoeren van  email- adress en naam, telkens een bericht in uw Inbox zal krijgen , wanneer deze BLOG een post rijker wordt. 

In mijn ogen is dit een zeer handig systeem, aangezien ik moeilijk kan inschatten op welke tijdstippen ik een “mesaje” kan plaatsen. Momenteel tendeer ik naar een update om de 2 weken. Maar hoe ik al eerder vermeldde:  geen garantie!

Op een goede werking van deze BLOG! 

Maroussia 
Afgestudeerd, next destination: PERU

Geen opmerkingen:

Een reactie posten