zondag 1 juli 2012

Ein Rauch verweht, ein Wasser verrinnt, eine Zeit vergeht - eine neue beginnt ! (Joachim Ringelnatz)

Hallo iedereen, 


waar een weg eindigt, begint er ook een nieuwe... Dit heb niet enkel ik ondervonden de afgelopen dagen. De maand juni is afgelopen wat betekent dat ook het schooljaar erop zit. School is out! Afgestudeerd *whoehoew*. Wat eens begon op een bewuste eerste schooldag met een goed gevulde Schultüte (die toen bijna 3 x zo groot was als ikzelf) heb ik deze week achter de rug gebracht met een diploma en een vrij vernederlandste "Spaanse " prijs ( Mechelen ligt volgens mij nog steeds in België en een Fnac ben ik in het buitenland ook nog niet tegengekomen) . Eigenlijk was ik ervan overtuigd, dat afstuderen een grote opluchting is- zeker wanneer men een buitenlandse reis als een soort van lichtpunt in de toekomst heeft. Na een nachtje erover geslapen te hebben moet ik echter toegeven dat het een afscheid met een lachend en een wenend oog is :enerzijds begint het studentenleven na verloop van tijd te vervelen en heeft elke nog zo vlijtige bij ook eens nood aan een afwisseling , anderzijds moet men vaak loslaten wanneer het het mooist is. Van dit gegeven werd ik me vandaag weer bewust. Dit jaar mocht ik (véél te laat) superbijzondere mensen ontmoeten die ik tijdens mijn afwezigheid erg ga missen! Bij deze wil ik me van harte bedanken bij Killian, dé man bij aardrijkskundige kwesties en ontwerper van onderstaande "stempel" zoals hij hem zelf ook heeft gedoopt! U ziet het dames en heren- deze jongen heeft weet van zijn werk. Peru, het land van de Inca's, Machu Picchu ,Alcapas/Alpacas ?, en binnenkort de Maru, straight from Belgium! 




Muchas gracias por esta hermosa obra de arte amigo!


Maru Picchu 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten